Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska "Model StoryBrand"
Zarządzanie poprzez rozmowę

Największym testem dla każdego podręcznika z zakresu zarządzania jest to, na ile zawarte w nim wskazówki teoretyczne dają się przełożyć na praktykę. Książka Jeden na jeden stara się odpowiedzieć na to wyzwanie poprzez maksymalne odwołanie się do rzeczywistości zarządzania. Dzieje się tak poprzez wykorzystanie w niej nie tylko wiedzy teoretycznej, lecz także rzeczywistych rozmów z polskimi liderami. Dodatkowym elementem zwiększającym praktyczny walor książki są zawarte w niej ćwiczenia, wspierające aktywny odbiór lektury.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Donald Miller "Model StoryBrand"
Pokonać szum informacyjny

„Muzyka (…) to hałas, który został podporządkowany regułom, co sprawia, że nasz mózg otrzymuje bodźce uaktywniające inne jego obszary”. Owe reguły, które porządkują muzykę marketingu, prezentuje w swojej bestsellerowej książce Donald Miller. Jest ich siedem, i według autora stanowią uniwersalne elementy niemal każdej udanej opowieści, także tej dotyczącej produktu czy usługi. Oczywiście autor nie ogranicza się do ich wymienienia. Omawia on także popularne błędy popełniane w tym procesie.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Mike Michalowicz "Po pierwsze: ZYSK"
Księgowość postawiona na głowie

Zgodnie ze słynnym prawem Parkinsona praca rozszerza się tak, aby wypełnić czas dostępny na jej ukończenie. Zainspirowany tą obserwacją Mike Michalowicz postanowił zastosować ją do obszaru… finansów i księgowości. Główną ideą książki jest przekonanie do zerwania z tradycyjnym myśleniem o księgowości i odwrócenie relacji w trójkącie przychody-zysk-koszty. Wykorzystując osiągnięcia ekonomii behawioralnej, Michalowicz przekonuje do postawienia na pierwszym miejscu zysku (w modelu zysk-przychody = koszty), zamiast traktować go jako to „co zostaje” po odliczeniu kosztów.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Jim Collins "Od celu do wyniku"
Kluczowy etap

Swoją kolejną książkę Jim Collins poświęcił mechanizmom przekładania ambitnych celów liderów na konkretne działania, a przede wszystkim wyniki. Swoje obserwacje i rekomendacje w tym zakresie skonceptualizował jako „mechanizmy katalityczne”, będące „kluczowym ogniwem pomiędzy celem a rezultatem”. Różnią się one w zależności od specyfiki firmy. Zarazem łączy je 5 charakterystycznych cech, w tym nieprzewidywalność przynoszonych rezultatów, podział władzy czy też strategiczny horyzont działania. Oprócz nowych treści, w książce znajdziemy odwołania do poprzednich koncepcji klasyka literatury biznesowej.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności