Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Jon Gordon "Potęga pozytywnego przywództwa"
Inspiracja zamiast przymusu

Tytułowe „pozytywne przywództwo” może odstraszyć co bardziej sceptycznie nastawionego czytelnika. Jon Gordon nie jest jednak hochsztaplerem prawiącym o potędze podświadomości, lecz szeroko uznanym mówcą zapraszanym przez największe firmy świata. W swojej książce przedstawia „pozytywność” nie jako wrodzoną cechę, lecz jako zestaw umiejętności wymagający stałego doskonalenia. Jak bowiem pisze autor: „(…) musisz mieć świadomość, że negatywność istnieje i nie można jej po prostu ignorować.” Silną zaletą książki jest klarowny, a przy tym porywający styl Gordona.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Brendon Burchard "Skuteczne nawyki"
Jak to robią ludzie sukcesu?

Brendon Burchard jest znanym trenerem osobistym i autorem książek zdobywających szczyty list bestsellerów. Jego kolejna pozycja poświęcona jest tytułowym nawykom skuteczności. W przeciwieństwie do popularnego ostatnio podejścia life hack’ów wskazówki przedstawiane przez Burcharda dotyczą szerokich obszarów naszego życia, a horyzont rozwoju umiejscowiony jest dużo dalej. Każdy z sześciu nawyków-rozdziałów otwiera prezentacja informacji podstawowych, a uzupełnia zestaw praktyk. Aby ułatwić przyswojenie porad, autor chętnie korzysta z zabiegu fabularyzacji przekazywanej wiedzy.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska "Model StoryBrand"
Zarządzanie poprzez rozmowę

Największym testem dla każdego podręcznika z zakresu zarządzania jest to, na ile zawarte w nim wskazówki teoretyczne dają się przełożyć na praktykę. Książka Jeden na jeden stara się odpowiedzieć na to wyzwanie poprzez maksymalne odwołanie się do rzeczywistości zarządzania. Dzieje się tak poprzez wykorzystanie w niej nie tylko wiedzy teoretycznej, lecz także rzeczywistych rozmów z polskimi liderami. Dodatkowym elementem zwiększającym praktyczny walor książki są zawarte w niej ćwiczenia, wspierające aktywny odbiór lektury.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Donald Miller "Model StoryBrand"
Pokonać szum informacyjny

„Muzyka (…) to hałas, który został podporządkowany regułom, co sprawia, że nasz mózg otrzymuje bodźce uaktywniające inne jego obszary”. Owe reguły, które porządkują muzykę marketingu, prezentuje w swojej bestsellerowej książce Donald Miller. Jest ich siedem, i według autora stanowią uniwersalne elementy niemal każdej udanej opowieści, także tej dotyczącej produktu czy usługi. Oczywiście autor nie ogranicza się do ich wymienienia. Omawia on także popularne błędy popełniane w tym procesie.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności