Język:

 Polecamy

AKADEMIA PSYCHOLOGII PRZYWÓDZTWA

Studium podyplomowe adresowane do managerów średniego i wyższego szczebla


Grupa Firm Doradczych Values wraz ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej zapraszają do udziału w kolejnej edycji studium podyplomowego adresowanego do managerów średniego i wyższego szczebla. Słuchaczom studium proponujemy unikalny program uwzględniający praktyczne zastosowanie różnych dziedzin psychologii w zarządzaniu i rozwoju własnym lidera. Cechą wyróżniającą studium jest kompleksowe ujęcie, integrujące akademicki porządek z głęboko praktycznym podejściem - wynikającym z realnych wyzwań i problemów.

więcej >

LIDERZY

Projekt Polskiej Rady Biznesu i THINKTANK

THINKTANK we współpracy z Polską Radą Biznesu realizuje cykl krótkich filmów edukacyjnych, prezentujących sylwetki wybitnych przedstawicieli polskiego biznesu. Projekt nosi tytuł „Liderzy”. Jest adresowany przede wszystkim do młodzieży i studentów kierunków menedżerskich oraz do wszystkich osób zamierzających prowadzić działalność gospodarczą. Każdy film ma inny temat przewodni. Odcinek poświęcony dr med. Małgorzacie Adamkiewicz, dyrektor generalnej i wiceprezes Grupy Adamed jest poświęcony innowacyjności. Film o Pawle Kastory, założycielu i współwłaścicielu grupy DDB, opowiada o przemyśle kreatywnym i pracy agencji komunikacyjnych. Filmy mogą pełnić rolę pomocy naukowej dla nauczycieli prowadzących lekcje z podstaw przedsiębiorczości.

więcej >

Wyzwania związane z różnorodnością w zespołach i organizacjach

IV konferencja Ucząca się Organizacja
5-7 czerwca 2018

W dzisiejszych organizacjach rosnąca różnorodność pracowników jest faktem. W jednym zespole, oddziale czy hali produkcyjnej współpracują przedstawiciele różnych pokoleń, płci, narodowości, osoby o odmiennych stylach pracy, różnych poziomach doświadczenia, sposobach komunikacji, potrzebach. Tak ogromna różnorodność pracowników stawia organizacje przed niespotykanymi dotychczas wyzwaniami. Sposób radzenia sobie z nią ma lub będzie miał bezpośrednie przełożenie na „twarde” wskaźniki efektywności, a w konsekwencji na zyski.

więcej >

Debata Komitetu Dialogu Społecznego KIG "ROZMOWY NA 100-LECIE"

Wpływ nurtów ideowych i politycznych na postawy Polaków
11 maja 2018, Warszawa

Debata Komitetu Dialogu Społecznego KIG pt. Rozmowy na 100-lecie. Wpływ nurtów ideowych i politycznych na postawy Polaków, która odbędzie się 11 maja 2018, godz. 13.00-17.00, w Big Book Cafe w Warszawie, to spotkanie z udziałem znakomitych historyków, dziennikarzy i obserwatorów życia społecznego. Wspólnie z dyskutantami zastanowimy się jaki był wpływ ruchów ideowo-politycznych na historię Polski, a przede wszystkim na postawy i wartości wyznawane przez Polaków.

więcej >

DOGRYWKI W RAMACH PROJEKTU R-EWOLUCJA

25 maja 2018, Marzyciele i Rzemieślnicy. Dom Innowacji Społecznych, Warszawa

Zapraszamy na sesję dogrywkową projektu RE-LAB, który THINKTANK prowadzi wspólnie z Bukovina Resort. Podczas dodatkowej sesji wokół tematów omawianych w kwietniu w Bukowinie Tatrzańskiej. Tegoroczna edycja to projekt „R-EWOLUCJA? Trendy świata przyszłości”. Przez ostatnie 100 lat świat bardzo się zmienił. Przedmioty, którymi się posługujemy, miejsca, które odwiedzamy, preferowane przez nas formy komunikacji nie przypominają tych z 1918 roku. Jakie będzie kolejne 100 lat? Czy grozi nam woja, rewolucja, czy ewolucja? Celem projektu jest stworzenie wspólnie z szerokim gronem interesariuszy przeglądu trendów, które będą kształtować „zachodnią cywilizację” przez najbliższe stulecie oraz opracowanie rekomendacji, jak im sprostać.

więcej >

Liczby i dane: jak skutecznie je komunikować i interpretować?

23 maja 2018, Kluboksięgarnia Radio Telewizja, Warszawa

Każdego dnia docierają do nas setki informacji i danych. Cyfrowa rzeczywistość i media społecznościowe sprawiły, że każdy teraz może być twórcą newsa. Jak zatem wyróżnić się w natłoku komunikatów i dotrzeć z naszym przekazem do mediów, klientów, partnerów, innych organizacji? Za pomocą liczb! Liczby mają wielką moc. Umiejętnie prezentowane mogą pomóc nam w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości, ale mogą też zostać wykorzystane do manipulacji faktami, by celowo wprowadzać w błąd. Od tego, w jaki sposób komunikujemy liczby, może zależeć skuteczność przebicia się z daną informacją oraz to, jakie wnioski wyciągniemy na ich podstawie.

więcej >

Dwie godziny dla rodziny

15 maja 2018

Akcja Dwie Godziny dla Rodziny jest kampanią społeczną na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie „obok siebie”. Zachęcamy do tego, aby 15 maja – Międzynarodowy Dzień Rodzin stał się dniem refleksji nad jakością naszych relacji z najbliższymi. Zatrzymajmy się na tę chwilę, przyjrzyjmy się sobie i naszym rodzinom. Zadajmy sobie pytanie: Kiedy ostatnio dowiedziałem/am się czegoś nowego o moich najbliższych? Kiedy ostatnio zrobiliśmy coś razem?

więcej >

Muzeum Utracone 2018

Królewski Sen
18 - 19 maja 2018

Zapraszamy na tegoroczny pokaz Muzeum Utraconego! W tym roku zaprezentowane zostaną losy dzieł z kolekcji ostatniego króla polski Stanisława Augusta Poniatowskiego. Te pieczołowicie wybierane i zamawiane w całej Europie przez samego króla jak i jego licznych wysłanników, zgodnie z planem przygotowanym przez najważniejszego królewskiego doradcę Marcello Bacciarellego dzieła, miały być jednym z narzędzi w dążeniu króla aby "uczynić kraj (…) rządnym, szczęśliwym i poważanym”. Symbolem królewskich marzeń o państwie idealnym, nowoczesnym i suwerennym miał stać się Pałac na Wyspie w Łazienkach Królewskich.

więcej >

VIII Europejski Kongres Finansowy

18 - 20 czerwca 2018, Sopot

Europejski Kongres Finansowy to otwarty projekt, którego celem jest proponowanie i wspieranie działań stymulujących bezpieczeństwo i stabilność finansową Polski i Unii Europejskiej. Europejski Kongres Finansowy skupia publiczne, praktycystyczne debaty środowisk biznesu, nauki i polityki. Debaty te odbywają się w ramach organizowanych przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową – Gdańską Akademię Bankową seminariów i kongresów specjalistycznych, spotkań branżowych oraz tematycznych komitetów sterujących i rad programowych.

więcej >

Relacja z debaty "Personal Branding Liderów Biznesu"

Personal branding w social media - jesteśmy na tak, ale pamiętajmy o umiarze, oraz o ustawieniach prywatności na naszych profilach.

Personal branding jest ostatnio bardzo nośnym tematem w biznesie, pojawia się coraz więcej publikacji na ten temat, a co za tym idzie opinii i praktyk. Na serwisach typu Facebook czy Linkedin można już zaobserwować pierwsze przykłady celebrytów biznesowych. O tym jak nie nadużywać social media w komunikowaniu własnej marki rozmawiali uczestnicy debaty pt. Personal Branding Liderów Biznesu, organizowanej przez BIGRAM na Giełdzie Papierów Wartościowych 4 kwietnia (w ramach uroczystości finałowych konkursu GMC Poland 2017/2018)

więcej >